Banke so že od nekdaj nepogrešljiva institucije našega življenja. Z elektronskimi mediji, predvsem interneta, se je poslovanje z njimi močno spremenilo. Opravila, informacije in ponujene storitve so postale preproste in predvsem lažje dostopne vsem uporabnikom. Glavno spremembo je povzročil internet, ki je z svojo dostopnostjo in funkcionalnostjo omogočil popoln dostop do vseh želenih informacij.
Povzročil je revolucijo na mnogih področjih. Poznamo ga že desetletja, še vedno pa velja za izredno hitro rastoče področje novih komunikacijskih storitev. Pri bankah je pustil velik pečat z razvojem elektronskega bančništva, ki se nenehno dopolnjuje in razvija v tehnološko napredni sistem za vsakega uporabnika.
Namen naše seminarske naloge je predstavitev e-bančništva. V nalogi bomo predstavili tako njegove prednosti, kot slabosti. Predstaviti želimo trenutno stanje na področju elektronskega bančništva, ter podati sliko kaj elektronsko bančništvo je in katere storitve ga dopolnjujejo.
V nalogi bomo posebej izpostavili problem varnosti, ki predstavlja temelj zaupanja komitentov v storitev. Poizkušali bomo podati pokazatelje izboljšav na segmentih elektronskega bančništva, ter opredeli delovanje e-bančništva tako v Sloveniji kot tujini. Na praktičnem primeru bomo opredelili nekaj storitev e-bančništva, ki jih banke ponujajo svojim komitentom.
Cilji:
opredeliti elektronsko bančništvo;
predstaviti storitve elektronskega bančništva;
predstaviti vidik elektronskega bančništva s strani banke in uporabnikov (komitentov);
predstaviti ponudbo elektronskega bančništva v izbrani banki
prednosti in pomanjkljivosti e-bančništva
predstavitev primera na osnovi lastnih izkušenj.
V teoretičnem delu bomo na podlagi literature z metodo deskripcije predstavili pojem e-bančništva, ter uporabo SWOT analize analizirali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti elektronskega bančništva. Pri praktičnem delu bomo na konkretnem primeru prikazali najpogostejše storitve e-bančništva, ter varnostne sisteme, kjer kljub vsemu prihaja do zlorab. Podali bomo tudi lastne predloge za izboljšanje storitev e-bančništva.
opredeliti elektronsko bančništvo;
predstaviti storitve elektronskega bančništva;
predstaviti vidik elektronskega bančništva s strani banke in uporabnikov (komitentov);
predstaviti ponudbo elektronskega bančništva v izbrani banki
prednosti in pomanjkljivosti e-bančništva
predstavitev primera na osnovi lastnih izkušenj.
V teoretičnem delu bomo na podlagi literature z metodo deskripcije predstavili pojem e-bančništva, ter uporabo SWOT analize analizirali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti elektronskega bančništva. Pri praktičnem delu bomo na konkretnem primeru prikazali najpogostejše storitve e-bančništva, ter varnostne sisteme, kjer kljub vsemu prihaja do zlorab. Podali bomo tudi lastne predloge za izboljšanje storitev e-bančništva.
Pozdravljeni!
OdgovoriIzbrišiBLOG dela!
Komentirajte...
Mentor Dragoslav
Živjo,
OdgovoriIzbrišiv imenu skupine 4 (Virtualne socialne mreže) imamo za vas sledeči vprašanji:
1. Kakšen bo po vašem mnenju nadaljnji razvoj e-bančništva?
2. Kaj se vam zdi bistveno, ko se odločite s katero banko boste poslovali elektronsko?
Lep pozdrav,
Skupina 4
Pozdravljena Skupina 4!
OdgovoriIzbrišiZ veseljem bomo odgovorili na vaši vprašanji, in sicer:
1. Kakšen bo po vašem mnenju nadaljnji razvoj e-bančništva?
E-bančništvo se bo razvijalo skupaj z razvojem nove informacijsko komunikacijske tehnologije. Že sedaj je praktično vsa ponudba bank na voljo preko spleta. Razvoj vidimo v ponudbi virtualnih pomočnikov, direktnih on-line storitvah (povezava stranke in bančnih svetovalcev preko kamere), razvoj tehnologije prirejene za slepe in slabovidne,…
2. Kaj se vam zdi bistveno, ko se odločite s katero banko boste poslovali elektronsko?
Na prvem mestu je zaupanje, kar je tako ali tako osnova bančništva. Nato pa je kvalitetna storitev z veliko možnostmi (storitvami) in seveda ugodna cenovna ponudba, ker ta je tista, ki na koncu prepriča.
Lep pozdrav,
Skupina 3
Še malce dopolnjen in razširjen odgovor Skupini 4 in sicer:
OdgovoriIzbriši1. Nadaljni razvoj e-bančništva se vidi tudi in predvsem v izboljšanju produktivnosti, večji fleksibilnosti in stalni tendenci pri spremembah v organizacijski strukturi, ki v nadaljevanju prisili tako banke kot tudi stranke k izboljšanju bodočega poslovanja.
2. Bistveno pri izbiri banke bo tudi to, da bodo v izbrani banki imeli že v sami osnovi razvito najnovejšo tehnologijo v zvezi z varnostjo in uporabno zanesljivistjo.
Predvsem je za uporabnika pomembno, da je zagotovljena tako varnost dostopa uporabe kot tudi varnost vseh elektronskih transakcij, pri čemer je dobro, če lahko uporabniki sami vidijo, da se da to tudi praktično in transparentno dokazati.
LP Skupina 3